Pages

Hiburan: Nadia Brian Terseliuh Di Set Penggambaran, Terpaksa Bergerak Guna Kerusi Roda

Hiburan: July 9, 2020 at 07:35AM

Mendedahkan dirinya mengalami kecederaan pada bahagian kaki ketika sedang mengikuti penggambaran sebuah drama di Pekan, Pahang semalam, pelakon Nadia Brian akui kaki kirinya terseliuh akibat terjatuh ketika bermain badminton dalam satu insiden yang berlaku kira-kira pukul 6 petang.

nadia brian terseliuh

Menurutnya, sedang menunggu giliran untuk babak seterusnya, beliau mengambil pendekatan untuk bermain badminton. Namun, malang tidak berbau, ketika melompat, Nadia dikhabarkan terjatuh sekali gus menyebabkan kakinya terseliuh.

"Kaki saya terus bengkak bertukar warna biru. Itu yang saya terus dibawa ke klinik berhampiran bagi mendapatkan rawatan,

View this post on Instagram

Nadia jadi DOP on ke tak on? #RudyVSJolie #NadiaBrian

A post shared by Nadia B 🍒 (@nadia.brian) on

Menurut Nadia, doktor kemudian memberikannya cuti rehat selama lima hari sebelum boleh meneruskan penggambaran semula.

"Buat masa ini, pihak produksi terpaksa tarik jadual dulukan babak pelakon lain dulu sebelum saya boleh masuk ke set semula."

Bagaimanapun, ujar Nadia, beliau kini dijangka akan berada di Pahang sehingga tamat penggambaran drama bersiri Rudy VS Jolie hujung bulan ini.

Terdahulu, pengarah drama tersebut, Shuhaimi Lua turut berkongsi berita mengenai insiden yang melibatkan pelakonnya itu di Instagram.

Katanya heroin drama itu akan direhatkan buat beberapa hari dan akan kembali ke set setelah sembuh daripada kesakitan.

Sumber: Gempak



Klik pautan ini untuk baca sepenuhnya



No comments:

Post a Comment

Artikel Popular